Új BMW F 900 GS / ADV: funkciók és hírek
Az F 900 GS-t úgy tervezték, hogy rendkívül erőteljes utazást kínáljon, és lehetőséget biztosítson szokatlan utak és ösvények felfedezésére. A gyors és könnyű motornak köszönhetően szabadon navigálhat sziklák, kavicsok, szél, víz és hegyek között. Élje át a kalandot az F 900 GS-sel, lépje túl a korlátokat, és fedezze fel a #SpiritOfGS izgalmát.
Az F 900 GS optimális terepélményt kínál ergonomikus kialakításának köszönhetően: magas kormány, alacsony lábtámasz és magasabb fékpedál, amely a leengedett ütközőknek köszönhetően könnyebben hozzáférhető. Az összecsukható pedál maximális hozzáférhetőséget, míg az állítható sebességváltó pedál a tökéletes test
Az F 900 GS nagyobb kényelmet és biztonságot kínál az alapkivitelben műanyagból készült kézvédőknek köszönhetően, amelyek védenek a széltől és az időjárástól. A tapasztaltabb versenyzők számára fém szárú
Az F 900 GS egy könnyű és nagy teljesítményű motorkerékpár, mindössze 219 kg*. Az olyan új alkatrészeknek köszönhetően, mint a műanyag
A vadonatúj F 900 GS kivételes vezetési élményt ígér egyenesben és terepen egyaránt. A soros kéthengeres motor nagy teljesítményt kínál 77 kW (105 LE) csúcsteljesítményével 8-on.500 ford./perc és 93 Nm maximális nyomaték 6-on.750 ford./perc A motor minden útvonalon garantálja a vezetési élményt.
Az F 900 GS minden eleme úgy készült, hogy a legvadabb utakon is megküzdhessen. Agresszív kialakítása, a maximális tapadást biztosító keretpanelek és az állítható szélvédő biztosítja, hogy korlátlanul kísérletezzen. Így mindig kiemelheti GS-szellemét a tankon található erőteljes logóval. Csatlakozzon a kalandhoz az F 900 GS-sel.
A könnyű műanyag
Az új
Kezdjük azonnal a két elérhető változattal: az F 900 GS és az F 900 GS Adventure. Az első ideális vegyes használatra közúti és könnyű terepen, míg a második inkább azoknak, akik egy komplett kalandmotort keresnek, bármilyen terepen megküzdhet. Mindkét változat 895 köbcentiméteres párhuzamos ikermotorral van felszerelve, amely 8-on 105 LE maximális teljesítményt ad le.500 ford./perc A motorhoz hatfokozatú sebességváltó és láncvéghajtás párosul.
A legérdekesebb újítások között találjuk az acél rácsos vázat, amely könnyebbé és könnyebben kezelhetővé teszi a motort. Az F 900 GS mindössze 211 kg (üzemkész állapotban), míg az Adventure változat 229 kg. Az út
Egy másik érdekes újítás a dinamikus kipörgésgátló (DTC) rendszer bevezetése, amely a talajviszonyok alapján szabályozza az erőleadást. Ily módon a motorkerékpár stabil és biztonságos marad még csúszós vagy göröngyös felületeken is. A DTC rendszer három beavatkozási szinten állítható: eső, közúti és dinamikus.
Végezetül az új
Összefoglalva, az új