🚚INGYENES EURÓPA MEGRENDELÉSEK > 150 €

LEGJOBB KIEGÉSZÍTŐK A TIÉDÉRT MOTORKERÉKPÁR

🚚INGYENES OLASZORSZÁG MEGRENDELÉSEK > 50 €

ENDU+

3 új <tc>BMW</tc> modell követi majd az R 1300 GS-t

3 nuovi modelli BMW seguiranno la R 1300 GS - Endurrad

Peppe Z |

R 1300 GS: Fedezze fel a 3 új BMW-modellt, amelyek követik

at

Az új BMW R 1300 GS 2023 novemberétől kapható, 2024-től pedig további R 1300 modellek jönnek az új boxer motorral. A MOTORRAD belenéz a kristálygömbbe, és most megmutatja őket: R 1300 R, R 1300 RS és R 1300 RT.


Eredetileg a BMW motorkerékpár-modellek nevében az "R" betű a "kerék" szót jelentette, ellentétben a cég által gyártott repülőgép-hajtóművekkel. Idővel azonban ez a levél a Boxer modellek szimbólumává vált. 2023 őszétől a BMW úgy döntött, hogy alaposan megújítja kínálatát, és 2023 végén bemutatja az új BMW R 1300 GS-t és a kapcsolódó tartozékokat.

A BMW R 1300 GS új Boxer motorja

2023. szeptember 28-án, pontosan száz évvel az első BMW, az R 32 bemutatása után, a cég bemutatta az új R 1300 GS-t, egy enduro típusú túramotort Berlinben. A 2023 novemberétől kapható R 1300 GS új, 1300 köbcentiméteres boxermotorjával nyűgöz le, amely 145 LE (107 kW) leadására képes 7750 ford./percnél és 149 Nm maximális nyomatéka 6500 ford./percnél.

Az R 1300 R, R 1300 RS és R 1300 RT is érkezik

Az új Boxer 1300-as motor nem korlátozódik a GS-re, hanem az R, RS és RT modellekben is megjelenik. Bár ezekről a kiadásokról még nincsenek kémfotók vagy kiszivárogtatások, a MOTORRAD Kar Lee tervezővel együttműködve kitalálta, hogyan nézhetnek ki ezek az új modellek (lásd a fenti képgalériát).

Az új BMW R 1300 RS

Kezdjük az RS-sel: a BMW nemrégiben újranézte ezt a modellt, és olyan változtatásokat vezetett be, mint például a LED-es nappali menetfény, a LED-jelzők és az új opciók. Ezek közül a magas kormány csőkormánnyal való cseréjének lehetősége és az együléses ülés választása. Az RS jelenlegi változata valószínűleg 2024 őszéig marad gyártásban, míg az 1300-as motorral frissített változat csak 2025-ben érkezik meg.

Új megoldások az alvázhoz

Az új 1300-as motor körüli fejlesztések az alváz szerkezeti újításait is magukban foglalják. Az R 1300 GS új acél fővázat kapott fémlemez héjakkal és csavaros alumínium hátsó kerettel. Az R 1300 RS hasonló megközelítést követhetne, a Telelever helyett egy fejjel lefelé fordított teleszkópos villa, de a nagy elülső hűtő megtartja a hűtést.

Sportosabb érintés az RS-hez

Arra számíthat, hogy a BMW még sportosabbá teszi az RS-t, mint korábban. Az első világítást egy kompaktabb és a vázhoz jobban illeszkedő burkolatba lehetne integrálni, felesleges élek nélkül, harmonikusabb és könnyebb megjelenést kölcsönözve a kerékpárnak. A karcsúbb és ferde hátsó rész természetesen folytatja az alumínium váz vonalát, segítve a teljes tömeg csökkentését. Nagyobb teljesítmény és kisebb súly: ideális kombináció az új RS-hez.

Új radarrendszerek BMW-hez

A súlycsökkentés ellenére a technológia továbbra is élvonalbeli. Az RS-t számos segédrendszerrel szerelik fel, beleértve a holttérfigyelő radarral és az adaptív sebességtartó automatikával. Ezeket az eszközöket diszkréten integrálják a motorkerékpár szerkezetébe, így biztosítva a biztonságot és a kényelmet vezetés közben.

Az új BMW R 1300 R

Az R 1300 R is profitál majd az új Boxer motorból, ahol egy nagy vízhűtő váltja fel az első Telelevert. A fordított teleszkópos villa továbbra is garantálja a kiváló teljesítményt.Az R dizájnja karcsúbb és izmosabb alumínium hátsó részből áll, ami kiemeli 145 LE erejét.

LED fényszóró és újratervezett hangtompító

Egy apró, de jelentős változás a LED-es fényszórókat érinti, amelyek kompaktabbak lesznek, és beépülnek a villa kialakításába, így a kerékpár vizuálisan karcsúbb lesz. A hangtompító méretét is csökkentik, rozsdamentes acélból készül, szinte láthatatlan hegesztésekkel, miközben megőrzi a funkcionalitást a mindennapi használathoz és az utazáshoz.

Az új BMW R 1300 RT

Az R 1300 RT a túra csúcsmodellje lesz, új Boxer motorral és megerősített alvázszerkezettel van felszerelve a nagy terhelések kezelésére. A stabilitás megőrzése mellett az RT a továbbfejlesztett aerodinamikai kialakításnak köszönhetően kiváló védelmet nyújt a szél és az időjárás ellen.

Üzemanyag-fogyasztás és technológiai berendezések

Az R 1300 RT új aerodinamikai kialakítása csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, és 25 literes tankkal körülbelül 600 kilométerre növeli a hatótávolságot. Az RT fejlett világítási rendszerrel, fűtött ülésekkel, elektromosan állítható szélvédővel és átfogó audiorendszerrel is rendelkezik majd, csatlakozási megoldással Android és Apple eszközökhöz.

Új modellek elérhetősége

A BMW 2024-ben tervezi az R 1300 R, RS és RT piacra dobását, de a piacon csak 2025-ben lesz lehetőség. A várakozást azonban indokolni fogják az új Boxer motor és a szerkezeti fejlesztések ígérete. újítások, amelyek csökkentik a motorkerékpárok össztömegét.

Az R 1300 GS már szenzációt keltett a motoros világban, de a BMW nem áll meg itt. Az állandó innovációk ígéretével és a kiválóság iránti elkötelezettséggel a bajor cég már bejelentette, hogy három további modell követi majd az R 1300 GS-t. Ezek az új modellek a BMW-nél megszokott minőség és nagy teljesítmény stafétabotját hordozzák majd, de néhány innovatív meglepetéssel, amelyek minden utazást egyedi élménnyé tesznek.


A BMW várhatóan három új modellje közül az első forradalmat jelent az off-road rajongók számára. A nehéz pályák elsajátítására, de az aszfaltos utakon való zökkenőmentes vezetésre is készült, az R 1300 GS bevált kialakításának számos jellemzője lesz, beleértve a boxermotor megbízhatóságát és teljesítményét, amely a sorozat legendájává vált. Mindazonáltal új felfüggesztési és elektronikus vezérlési technológiákat épít be, amelyek célja a biztonság és a könnyű használat fokozása.


A második modell a városi mobilitásra összpontosít. Míg az R 1300 GS-t sokoldalú túragépnek tervezték, ez az új modell kompaktabb megjelenésű és könnyebben kezelhető lesz, így ideális városi forgalomban. Ugyanazokat az elegáns vonalakat fogja élvezni, amelyek a BMW dizájnjára jellemzőek, de különös hangsúlyt fektet a manőverezhetőségre és a praktikumra, így tökéletes a napi ingázáshoz.


Végül a BMW egy olyan sportmodellt is tervez, amely örömet okoz a sebesség és a tiszta teljesítmény szerelmeseinek. Ezt a modellt az R 1300 GS-nél is erősebb motorral szerelik fel, de könnyebb és aerodinamikusabb szerkezettel, a pályára optimalizálva. A dizájnvonalak agresszívek és futurisztikusak lesznek, és nemcsak teljesítményükkel, hanem jellegzetes megjelenésükkel is felkelthetik a figyelmet.


Összességében elmondható, hogy ezek az új modellek nemcsak a BMW amúgy is lenyűgöző kínálatát bővítik, hanem a motorkerékpár-rajongóknak is egyre elkötelezettebb és speciálisabb választási lehetőségeket kínálnak.Legyen Ön egy kalandor, városi ingázó vagy gyorsasági bajnokra törekvő, ezek az új kerékpárok kétségtelenül remek választási lehetőséget kínálnak. Ezekkel a kiegészítésekkel a BMW nemcsak fenntartja, hanem tovább is emeli a motorkerékpár-kiválóság lécét, ismét bemutatva, miért is vezető szerepet tölt be az iparágban.